رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: به مجرمین خطرناک و سارقان در ایام نوروز مرخصی داده نمی شود. 
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: به مجرمین خطرناک و سارقان در ایام نوروز مرخصی داده نمی شود. 
کد خبر: ۱۴۴۹۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، در جلسه کنترل مجرمین حرفه ای با بیان اینکه باید تدابیر لازم برای ایام تعطیلات در نوروز اندیشیده شود،بیان داشت: مقامات قضایی از دادن مرخصی به محکومین جرائم خشن، سارقین و مجرمین خطرناک جلوگیری کنند و همچنین در ایام تعطیلات نوروز پلیس با تخلفات رانندگان حادثه افرین مانندسبقت و سرعت غیرمجازبرخورد قاطع نمایند.

وی افزود: در پایان سال و ایام عید نوروز برخورد با خرده فروشان مواد مخدر تشدید و دستورات قاطع قضایی صادر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اطلاعات کارچاق‎کن‌ها، محکومین فراری و افرادی که تحت تعقیب هستند برای جلوگیری از فساد و تسهیل دادرسی در سامانه ساما ثبت می‌شود و به صورت برخط در اختیار شعب قضایی قرار داده می ‎شود،افزود:از ابتدای سال در استان کرمان و در سامانه ساما اطلاعات بیش از ۱۸ هزارو ۸۰۰ نفر ثبت شده است.
 
نماینده عالی قوه قضائیه در کرمان بر بروزرسانی سامانه ساما تاکید کرد و گفت:این سامانه، اطلاعات مفید و کارآمدی در اختیار دستگاه قضائی استان و ظابطین قرار می دهد.
 
وی، استفاده از پابند الکترونیکی جهت رصد وپایش مجرمین را موثر دانست و گفت: علی رغم مزایایی استفاده از پابندالکترونیکی و طبق دستورالعمل پابند الکترونیکی؛ متاسفانه زیرساخت ها و تجهیزات لازم در برای استفاده حداکثری از این قابلیت در استان کرمان فراهم نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها